10. června 1983

103.0 Ra: Já jsem Ra. Vítám vás v lásce a ve světle jednoho nekonečného Stvořitele. Nyní komunikujeme.

103.1 Tazatel: Mohli byste mi nejprve prosím sdělit stav nástroje?

Ra: Já jsem Ra. Fyzická zkreslení nástroje zůstávají vážná.

Dále jsou životní energie tohoto komplexu mysli/těla/ducha značně sníženy, ačkoli přijatelné pro potřeby této práce. Toto je třeba poznamenat jako nejnižší, nebo nejvíce zkreslený, životní údaj této mimořádně důležité energie.

Mentální a mentálně/emocionální zkreslení jsou stejná jako naposledy pozorovaná.

Shledáváme, že vůle nástroje, byla-li použita neuváženě, podpořila zkreslení životní energie. Je vhodné, aby nad tím nástroj uvažoval.

103.2 Tazatel: Jaká je situace a stav ohledně fyzických problémů s trávicími částmi těla, které nástroj měl dříve?

Ra: Žluto paprskové— musíme se opravit. Já jsem Ra. Prosíme, vydechněte přes oblast hrudi tohoto nástroje.

[Toto bylo provedeno, jak bylo požadováno.]

103.3 Ra: Já jsem Ra. Kanál je nyní uspokojivý. Shledáváme, že chemické tělo žlutého paprsku nástroje je vyčerpané, ale snaží se o zlepšení činnostmi jako cvičení a dieta.

Můžeme uvést, že infekce dosud zcela neopustila komplex těla, ačkoli je mnohem méně zhoubná.

103.4 Tazatel: Nástroj se ptá, proč v nedávné minulosti ztratila radost? Mohli by Ra prosím k tomu něco říct?

Ra: Já jsem Ra. Nástroj učinil rozhodnutí svobodné vůle neřešit fyzický katalyzátor způsobující velkou bolest pomocí alopaticky předepsané chemické látky, o níž byl nástroj přesvědčen, že bude účinná, díky spoléhání se na návrhy Ra.

Tím byl katalyzátor předložen v úplnější podobě. Vnější služba druhým se stala téměř nemožnou, což přimělo entitu opět čelit volbě mučedníka; tedy dát hodnotu smrtelnému činu a zemřít, nebo dát hodnotu vědomí stvoření a jednoho Stvořitele, a tím žít. Nástroj vůlí zvolil druhou cestu.

Avšak mysl a mentálně/emocionální zkreslení neposkytly této volbě potřebnou podporu k udržení stavu jednoty, který tato entita obvykle prožívá a prožívá od počátku své inkarnace.

Jelikož byl tento katalyzátor přijat, práce započatá na odstranění blokád indigového paprsku může být pokračována rychle.

103.5 Tazatel: Mohli by Ra doporučit práci vhodnou k odstranění blokády indigového paprsku?

Ra: Já jsem Ra. Nemůžeme doporučit pro obecnou situaci, neboť každý vír zkreslení je jedinečný. V tomto konkrétním bodě je vhodnější práce v mentálních a mentálně/emocionálních silách analýzy a pozorování. Když je nejsilnější a nejméně zkreslený komplex postaven jako podpora, pak budou posíleny slabší části komplexu.

Tato entita s tímto katalyzátorem pracuje již dlouho. Avšak toto je první příležitost, kdy byly odmítnuty léky tlumící bolest, která zostřuje katalyzátor.

103.6 Tazatel: Jaká je současná situace ohledně našeho společníka páté úrovně orientovaného ke službě sobě?

Ra: Já jsem Ra. Tato entita již po nějaký váš prostor/čas odpočívala. Byla však upozorněna na probíhající práci a brzy se opět stane vaším společníkem.

103.7 Tazatel: Může Ra doporučit něco, co by nástroj mohl udělat, nebo co bychom mohli udělat my, pro zlepšení jakékoli energie nástroje?

Ra: Já jsem Ra. Toto je již dříve pokrytý materiál. Popsali jsme cestu, kterou může nástroj sledovat v myšlení.

103.8 Tazatel: Nemyslel jsem pokrýt již zmíněné. Měl jsem na mysli něco, na co se nyní konkrétně zaměřit — nejlepší možnou věc, kterou bychom my nebo nástroj mohli udělat pro zlepšení těchto energií, klíčovou činnost.

Ra: Já jsem Ra. Než odpovíme, žádáme vaši bdělost během bolestivých výkyvů, neboť kanál je přijatelný, ale je periodicky zkreslován silnými fyzickými zkresleními chemického těla žlutého paprsku nástroje.

Tyto klíčové položky pro podpůrnou skupinu jsou chvála a díkůvzdání v harmonii. Tato skupina je vykonala s takovou mírou přijatelnosti, že nemáme námitky vůči harmonii skupiny.

Co se týče nástroje, cesta od hodnoty v činu ke hodnotě v bytí[1] je svízelná. Tato entita si něco odřekla, aby se osvobodila od toho, co nazývá závislostí[2]. Tento druh mučednictví — a zde mluvíme o malém, ale symbolicky velkém obětování oděvu — způsobuje, že si entita vytváří sebeobraz v chudobě, což živí nehodnost, pokud není chudoba viděna jako pravé bohatství.

Jinými slovy, dobré skutky z nesprávných důvodů způsobují zmatek a zkreslení. Povzbuzujeme nástroj, aby si vážil sám sebe a viděl, že jeho skutečné potřeby jsou vážené já. Doporučujeme kontemplaci pravého bohatství bytí.

103.9 Tazatel: Existuje ještě něco, co bychom my nebo nástroj mohli učinit, co by konkrétně působilo na životní energii pro její zvýšení — u nástroje?

Ra: Já jsem Ra. Narážíme na úplnou hranici svobodné vůle.

103.10 Tazatel: V tom případě mám několik otázek ohledně karty sedm, abychom dokončili náš první průchod archetypy mysli. Na hrudi entity na kartě sedm je T s dvěma pravými úhly nad ním. Domnívali jsme se, že dolní T souvisí s možností volby kterékoliv cesty v transformaci a horní dva úhly představují Velkou cestu levé nebo pravé ruky v mentální transformaci, která představuje přechod z prostoru/času do času/prostoru, dalo by se říct.

To se obtížně vyjadřuje. Je něco správně [pousmání] v tomto odhadu?

Ra: Já jsem Ra. Ano.

103.11 Tazatel: Mohli by Ra to okomentovat?

Ra: Já jsem Ra. Použití tau[3] a architektova úhelníku má skutečně naznačovat blízkost prostředí prostoru/času Velké cesty k času/prostoru. Toto pozorování shledáváme velmi vnímavým.

Celková nálada, řekněme, Velké cesty je skutečně závislá na svém výrazném rozdílu od Signifikátoru. Signifikátor je významné já, do značné míry, ale ne zcela, ovlivněné spuštěním závoje.

Velká cesta mysli, těla nebo ducha vtahuje prostředí, které bylo novou architekturou způsobenou procesem závoje, a tím je ponořeno do velkého, neomezeného proudu času/prostoru.

103.12 Tazatel: Domnívám se, že kola na tomto voze naznačují schopnost mysli pohybovat se nyní v čase/prostoru. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. Nemůžeme říct, že toto pozorování je zcela nesprávné, neboť v čase/prostoru je tolik práce, kolik jednotlivec, který tento komplex konceptů vyvolal, vstřebal.

Nicméně by bylo vhodnější upozornit na skutečnost, že přestože vůz má kola, není zapřažen k tomu, co jej táhne, fyzickým nebo viditelným postrojem. Co tedy, ó studente, spojuje a zapřahá pohybovou sílu vozu k vozu?

103.13 Tazatel: Budu o tom muset přemýšlet. Pokud— vrátím se k tomu později.

Uvažovali jsme o nahrazení meče v pravé ruce magickou koulí a žezlem směřujícím dolů v levé ruce (podobně jako na kartě číslo pět, Signifikátor), jakožto vhodnější symbolikou pro tuto kartu. Mohli by Ra k tomu prosím něco říci?

Ra: Já jsem Ra. Toto je zcela přijatelné, zejména pokud může být koule zobrazena jako sférická a zářivá.

103.14 Tazatel: Ohnutá levá noha obou sfing naznačuje transformaci, která nastává nalevo, ale ne napravo, možná neschopnost pohybu v této poloze. Má toto nějakou hodnotu?

Ra: Já jsem Ra. Pozorování má hodnotu v tom, že může sloužit jako opak zamýšlené konotace.

Poloha má znázornit dvě věci, z nichž jedna je dvojí možnost postav v čase, které jsou zde zobrazeny. Odpočinek je možný v čase, stejně jako pokrok. Pokud je pokus o smíšení, vzpřímená, pohybující se noha bude silně omezována nohou ohnutou.

Druhý význam souvisí se stejným pravým úhlem, s jeho architektonickou pravoúhlostí, jako prvek na hrudi postavy.

Čas/prostor je v tomto komplexu konceptů blízko, přiblížen díky procesu závoje a jeho účinnosti při vytváření aktérů, kteří si přejí používat zdroje mysli za účelem evoluce.

103.15 Tazatel: Domnívám se, že sukně je vychýlena doleva ze stejného důvodu jako na kartě číslo čtyři, naznačující odstup entit polarizovaných ke službě sobě od ostatních. A rovněž předpokládám, že obličej je otočen doleva ze stejného důvodu jako na kartě číslo pět, kvůli povaze katalyzátoru. Je to zhruba správně?

Ra: Já jsem Ra. Prosím, vydechněte přes hruď nástroje zprava doleva.

[Toto bylo provedeno, jak bylo požadováno.]

Já jsem Ra. To je v pořádku.

Váš předchozí předpoklad je skutečně zhruba správný.

Můžeme také poznamenat, že při vytváření původních obrazů pro vaše lidi jsme používali kulturně běžné výtvarné vyjádření těch v Egyptě. Obličej je často kreslen ze strany, stejně jako jsou nohy otočeny. Toto jsme využili, a proto si přejeme poněkud zmírnit význam pohledu stranou. V žádném z případů v tomto rozhovoru však nedošlo k mylné nebo nevhodné interpretaci.

103.16 Tazatel: Domnívám se, že náš vhodný čas pro práci se nyní blíží ke konci, a chtěl bych se zeptat… totiž, při těch dvou příležitostech, kdy jsme museli vydechnout… jaký byl problém, nebo proč jsme to museli v této relaci udělat, když ve většině jiných nikoli?

Ra: Já jsem Ra. Tento nástroj si není vědom metody používané ke kontaktu s Ra. Nicméně jeho přání bylo na počátku této práce zvláště silné, aby se tato práce uskutečnila. Tím neúmyslně poněkud předčasně opustil fyzické tělo žlutého paprsku.

V tomto stavu byl na nástroj upuštěn předmět, který nazýváte mikrofon v podobě kravatové spony. Nečekaný kontakt způsobil poranění prsních svalů, a doporučujeme určitou opatrnost po této práci, aby se předešlo zatížení, čímž se toto zranění může zahojit.

Toto zranění má také metafyzickou složku, a proto jsme si přáli mít naprostou jistotu, že všechny části prostředí jsou očištěny. Jelikož toto místo práce nemá svou obvyklou úroveň ochrany, použili jsme váš dech k očištění prostředí, které bylo ohroženo.

103.17 Tazatel: Je důvodem nedostatečné obvyklé úrovně ochrany skutečnost, že jsme zde delší dobu nepracovali?

Ra: Já jsem Ra. Ne.

103.18 Tazatel: Jaký je tedy důvod?

Ra: Já jsem Ra. Nedostatek pravidelného opakování takzvaného Vymítacího rituálu je tím nedostatkem, o němž jsme hovořili.

103.19 Tazatel: Z toho předpokládám, že by bylo nejvhodnější denně provádět Vymítací rituál v této místnosti. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. To je přijatelné.

103.20 Tazatel: Nechci nástroj příliš unavit. Blížíme se ke konci času. Zeptám se jen, zda můžeme udělat něco pro zlepšení kontaktu nebo větší pohodlí nástroje, nebo zda je něco, co by Ra mohli v této chvíli sdělit, co by nám pomohlo?

Ra: Já jsem Ra. Zjišťujeme, že zarovnání jsou velmi pečlivě dodržena. Jste svědomití. Pokračujte v podpoře jeden druhého a nacházejte chválu a díkůvzdání, které harmonie přináší. Uvolněte své starosti a radujte se.

Já jsem Ra. Opouštím vás oslavující v lásce a ve světle jednoho nekonečného Stvořitele. Jděte tedy vpřed radujte se v síle a v míru jednoho nekonečného Stvořitele. Adonai.

 

 

[1] V originále in-esse, může být definováno jako „v bytí“ nebo, jak to Carla definovala o několik let později: „in esse je latinsky: v sobě samém; jen proto, že jste, máte hodnotu.“

[2] Carla si dala novoroční předsevzetí, že si po jeden rok pro sebe nekoupí žádné oblečení.

[3] Tau je 19. písmeno řecké abecedy (τ) a v tomto kontextu odkazuje na „tau kříž“, tvar podobný velkému písmenu „T“. V heraldice se také používá typ kříže zvaný „tau kříž“.