29. května 1982

88.0 Ra: Já jsem Ra. Zdravím vás v lásce a ve světle jednoho nekonečného Stvořitele. Nyní komunikujeme.

88.1 Tazatel: Mohli byste mi nejprve sdělit stav nástroje?

Ra: Já jsem Ra. Energetický deficit fyzického komplexu je v tomto prostoru/čase značný. Rovněž došlo k významné ztrátě životní energie. Nicméně tyto energie se stále nacházejí v rámci zkreslení, které byste mohli nazvat silou.

88.2 Tazatel: Ze všech věcí, které jste dříve zmínili pro obnovu těchto energií, co by bylo v tomto konkrétním prostoru/čase nejvhodnější pro jejich doplnění?

Ra: Já jsem Ra. Jak jste si všiml, existuje mnoho faktorů, které přispívají k posílení zkreslení směrem k síle a ke zmírnění zkreslení směrem k slabosti u tohoto nástroje. Navrhujeme, aby každý svědomitě aplikoval ty věci, které se již naučil.

Chtěli bychom poukázat na jedno fyzické zkreslení. Negativní přisluhovači čtvrté úrovně, kteří nyní navštěvují vaši skupinu, aktivují poměrně výrazný komplex nerovnováh v končetinách tohoto nástroje a v menší míře také zkreslení hrudní oblasti. Doporučujeme, aby bylo věnováno pozornost tomu, aby se předešlo jakémukoli zbytečnému používání těchto končetin.

Jelikož tento nástroj neocení tento návrh, doporučujeme vhodnou diskuzi.

88.3 Tazatel: Z toho usuzuji, že náš negativní společník páté úrovně je stále na dovolené. Je to tak?

Ra: Já jsem Ra. Váš společník páté úrovně vás v této době nedoprovází. Nicméně neodpočívá.

88.4 Tazatel: Je kadidelnice, kterou jsme poskytli, v pořádku? Vyhasíná před koncem sezení. Bylo by lepší, kdyby zůstala hořet až do konce sezení?

Ra: Já jsem Ra. Nová konfigurace kadidelnice je velmi prospěšná pro jemnější energetické vzorce, které obklopují tato sezení. Bylo by užitečné mít kadidlo hořící nepřetržitě. Potíž je však v tom, že není snadné to zajistit, aniž by byla místnost zahlcena výpary a fyzickými produkty spalování. Pokud bychom měli volit mezi tím, zda kadidelnice dohoří, nebo zda vznikne nadbytek kouře, doporučili bychom první možnost, která je prospěšnější.

88.5 Tazatel: Nástroj zmínil něco, co označuje jako „prosakování“, neboli uvědomování si komunikace během těchto sezení. Mohli byste to komentovat?

Ra: Já jsem Ra. Máme s námi komplex mysli/těla/ducha tohoto nástroje. Jakmile tato entita začíná procitat z metaforické kolébky zkušenosti světla a aktivity naší úrovně, začíná si být vědoma pohybu myšlenek. Není však schopna tyto myšlenky uchopit o nic více, než vaše dítě třetí úrovně může uchopit první slova, která vnímá.

Tato zkušenost bude pravděpodobně pokračovat a je přirozeným důsledkem povahy této práce a způsobu, kterým se tento nástroj zpřístupnil našim slovům.

88.6 Tazatel: Nástroj zmínil opakující se potřebu dojít si na toaletu před tímto sezením. Je to způsobeno nízkou úrovní životní energie?

Ra: Já jsem Ra. To je součástí příčiny snížené úrovně životní energie. Tato entita dlouhodobě snáší zkreslení, které nazýváte bolestí, jež málokdo mezi vašimi lidmi dokáže snášet bez významného odčerpávání energií. Stabilita této entity je skutečně pozoruhodná. Přesto však byla entita vyčerpána, a navíc pocítila jiná zkreslení, jako například touhu po různých zážitcích, které byly zvýrazněny, neboť toto je jedním ze způsobů vyvažování vnitřní zkušenosti fyzické bolesti.

Kvůli obavám o tuto entitu byly podobné aktivity odrazovány. To způsobilo další úbytek energie.

Vůle být ve službě Stvořiteli prostřednictvím nabízení sebe sama jako nástroje při této práci byla tedy podrobena zkoušce odhodlání. Tato entita využila část životní energie k posílení a obnovení této vůle. Žádná fyzická energie nebyla použita, ale životní energie byla vyčerpána, aby entita mohla opět vědomě zvolit službu jednomu nekonečnému Stvořiteli.

88.7 Tazatel: Má malý krystal, který má nástroj během sezení na sobě, nějaký přínos nebo škodu?

Ra: Já jsem Ra. Tento krystal je prospěšný, pokud ten, kdo jej nabíjel, funguje pozitivně orientovaným způsobem.

88.8 Tazatel: Kdo krystal nabíjel?

Ra: Já jsem Ra. Tento krystal byl nabit pro použití tímto nástrojem tím, koho znáte jako Neil.

88.9 Tazatel: Bylo by porušením prvního zkreslení nám sdělit, zda tento jedinec stále funguje pozitivním způsobem, že ano?

Ra: Já jsem Ra. Vnímáme, že jste si na svou otázku sám odpověděl.

88.10 Tazatel: Náš vydavatel požaduje fotografie pro knihu Zákon jednoty, která se právě připravuje k vydání[1]. Mohli byste komentovat vhodnost, užitek či škodu, magickou či jinou, při použití fotografií tohoto konkrétního uspořádání, nástroje a příslušenství v knize?

Ra: Já jsem Ra. Praktická vhodnost takového projektu je zcela na vašem uvážení. Existují však magické ohledy.

Zaprvé, pokud budou pořizovány fotografie z těchto sezení, obraz musí být věrným zachycením skutečnosti; to znamená, že je vhodné fotografovat pouze skutečné sezení bez jakýchkoli náhrad či klamů. Nesmí dojít k žádným zkreslením, kterým se může vaše skupina vyhnout, stejně jako si ani my nepřejeme zkreslení našich slov.

Zadruhé, nedoporučuje se fotografovat nástroj ani žádnou část místnosti během doby, kdy je nástroj v transu. Toto je kontakt úzkého pásma a přejeme si, aby elektrické a elektromagnetické energie byly přítomné pouze tehdy, je-li to nutné, a jinak vůbec.

88.11 Tazatel: Podle toho, co jste… promiňte. Pokračujte prosím, pokud jste chtěli pokračovat. Pokud ne, položím otázku.

Ra: Já jsem Ra. Chtěli jsme ještě za třetí uvést, že jakmile nástroj ví, že se budou pořizovat fotografie, je nezbytné, aby během celého fotografování, ať již před sezením či po něm, neustále reagoval na řeč, aby se tak zajistilo, že není blízko vstupu do transu.

88.12 Tazatel: Z toho, co jste mi řekl, jsem tedy naplánoval následující: po dokončení sezení a poté, co bude nástroj probuzen, ale ještě před jeho přesunutím, budeme mít nástroj v neustálé řeči s námi, zatímco já budu pořizovat fotografie konfigurace, ve které se nástroj nachází během sezení. Kromě toho pořídím několik dalších fotografií nástroje v jiné místnosti a pravděpodobně také nás samotných, prostě jako další fotografie nás, které vydavatel požaduje. Je toto optimální nebo jedno z optimálních splnění tohoto požadavku?

Ra: Já jsem Ra. Ano. Žádáme pouze, aby fotografie vypovídaly pravdu, byly datované a zářily jasností, aby na nich nebyl ani stín jiného než pravého vyjádření, které může být nabídnuto těm, kteří hledají pravdu.

Přicházíme jako pokorní poslové Zákona jednoty s touhou omezit zkreslení. Žádáme vás, naše přátele, abyste k podobným úvahám přistupovali, jak bylo uvedeno výše, ne s myšlenkou rychle odstranit nedůležitý detail, ale jako další příležitost, abyste – jak musí adept činit ve všech směrech – byli sami sebou a bez jakékoli přetvářky nabízeli to, co je ve vás a s vámi.

88.13 Tazatel: Děkuji vám. Rád bych se vás zeptal na původní vznik tarotu, kde byla tato koncepce poprvé vytvořena a kde byl tarot poprvé zaznamenán, kde vznikla úplně první myšlenka?

Ra: Já jsem Ra. Koncept tarotu vznikl v rámci planetárního vlivu, který nazýváte Venuše.

88.14 Tazatel: Byl tento koncept vytvořen jako tréninkový nástroj pro obyvatele Venuše v té době, anebo byl vytvořen těmi z Venuše jako výuková pomůcka pro obyvatele Země?

Ra: Já jsem Ra. Tarot byl vytvořen populací třetí úrovně na Venuši ve velmi dávném prostoru/čase vaší minulosti.

Jak jsme již uvedli, zkušenost třetí úrovně obyvatel Venuše se mnohem hlouběji a harmoničtěji zabývala vztahy s ostatními-já, prací se sexuálními přenosy energie a filozofickým nebo metafyzickým výzkumem. Výsledkem mnoha generací práce na tom, co jsme chápali jako archetypální mysl, byl tarot, který naši lidé používali jako výukovou pomůcku k rozvoji magické osobnosti.

88.15 Tazatel: Učiním domněnku, že ti z třetí úrovně Venuše, kteří jako první částečně pronikli závojem, získali informace o povaze archetypální mysli a procesu zastření, a na základě toho navrhli tarot jako metodu učení ostatních. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. Je tomu tak.

88.16 Tazatel: Budu také předpokládat, což nemusí být správné, že současný seznam dvaadvaceti názvů tarotových karet, který mám, nemusí přesně odpovídat původní verzi tarotu vytvořeného Ra. Mohli byste popsat původní tarot, nejprve s tím, zda existovalo dvacet dva archetypů? To muselo být stejné. A byly-li stejné jako seznam, který jsem vám četl v předchozí relaci, nebo se lišily?

Ra: Já jsem Ra. Jak jsme již dříve uvedli[2], každý archetyp je komplexní koncept a může být vnímán nejen jednotlivci, ale také těmi se stejnými rasovými a planetárními vlivy unikátními způsoby. Proto není příliš informativní rekonstruovat spíše drobné rozdíly v popisných termínech mezi tarotem, který jsme používali my, a tarotem používaným těmi z Egypta a duchovními potomky prvních studentů tohoto systému učení.

Velkým průlomem, který nastal poté, co jsme dokončili svou práci ve třetí úrovni, bylo správné zdůraznění Arkány číslo dvacet dva, které nazýváme Volba. Z naší zkušenosti jsme si byli vědomi existence takového sjednocujícího archetypu, ale nepřisuzovali jsme mu správný komplex konceptů, abychom jej nejúčinněji využili k podpoře našeho vývoje.

88.17 Tazatel: Uvedu nyní své chápání některých archetypů, abyste mě opravil. Zdá se mi, že Signifikátor mysli, těla a ducha je ovlivňován v každém případě Katalyzátorem. Ten vytváří Zkušenost, která následně vede k Transformaci a výsledkem je Velká cesta. Toto je stejný proces pro mysl, tělo i ducha. Archetypy se jen opakují, ale působí odlišně jako katalyzátor kvůli rozdílům mezi myslí, tělem a duchem.

Vytvářejí rozdílné typy Zkušeností pro každou část kvůli jejich odlišnosti. Transformace je mírně odlišná, Velká cesta je poněkud odlišná, ale archetypy dělají v zásadě totéž. Působí pouze na tři různé části komplexu mysli/těla/ducha, takže můžeme celou archetypální mysl shrnout tak, že vytvořením Signifikátoru jako komplexu jsme v podstatě poskytli způsob, jak Katalyzátor efektivněji vytváří Transformaci. Opravili byste mé tvrzení, prosím?

Ra: Já jsem Ra. Ve vašem tvrzení je správnost natolik propletená s vlákny zásadního nepochopení, že je obtížné toto tvrzení opravit. Nabídneme komentáře, a z těchto komentářů vás žádáme, abyste umožnil případné přeskupení svého pojetí.

Archetypální mysl je velká a zásadní část komplexu mysli, jeden z jejích nejzákladnějších prvků a jeden z nejbohatších zdrojů informací pro hledajícího jednoho nekonečného Stvořitele. Snaha archetypy kondenzovat je chybná. Každý archetyp je významný „ding an sich“ čili věc sama o sobě, se svým vlastním komplexem konceptů.

Ačkoliv je poučné zkoumat vztahy archetypů mezi sebou, je tento směr dotazování druhořadý vůči objevu nejčistšího gestaltu, vize nebo melodie, kterou každý archetyp reprezentuje pro intelektuální i intuitivní mysl.

Signifikátory komplexů mysli, těla a ducha jsou komplexní samy o sobě; archetypy Katalyzátor, Zkušenost, Transformace a Velká cesta jsou nejplodněji chápány jako nezávislé komplexy, mající své vlastní melodie, jimiž informují mysl o její povaze.

Žádáme vás, abyste vzal v úvahu, že archetypální mysl informuje myšlenky, které pak ovlivňují mysl, tělo nebo ducha. Archetypy nejsou přímo spojeny s tělem ani duchem. Vše musí být vytaženo přes vyšší úrovně podvědomé mysli do vědomé mysli, a teprve odtud mohou být použity dle vůle. Používány řízeně jsou nápomocné.

Místo abychom pokračovali za hranici vašeho tvrzení, bychom nyní uvítali možnost vaší další otázky, abychom mohli odpovědět přesněji.

88.18 Tazatel: Položím následující otázky, abych si vyjasnil… možná… pouze… způsob vyučování těchto konceptů, který by mi mohl dát důležité vodítko k pochopení samotných konceptů. Používali Ra pro výuku ve třetí úrovni karty podobné tarotovým kartám?

Ra: Já jsem Ra. Ne.

88.19 Tazatel: Co používali Ra ve třetí úrovni?

Ra: Já jsem Ra. Jste si vědom, že při svých pokusech o magickou vizualizaci používáte někdy značně komplexní mentální konfigurace. Tyto konfigurace jsou mentální a kreslené myslí. Jiným příkladem, dobře známým ve vaší kultuře, je vizualizace, kterou máte ve své mši (zkreslení lásky jednoho nekonečného Stvořitele, zvané křesťanství), při níž malá část vaší potravy je viděna jako mentálně konfigurovaný, ale zcela skutečný člověk, ten, kterého znáte jako Jehošuu, nebo jak nyní tuto entitu nazýváte, Ježíše. Touto metodou dlouhodobě udržované vizualizace během tréninku jsme s těmito koncepty pracovali.

Tyto koncepty byly příležitostně kresleny. Nicméně koncept jedné vizualizace na kartu nás nenapadl.

88.20 Tazatel: Jakým způsobem učitel předával studentovi informace ohledně těchto vizualizací?

Ra: Já jsem Ra. Tento proces byl kabalistický; tedy tradice předávání ústně – z úst do ucha.

88.21 Tazatel: Když se Ra pokoušeli učit koncept tarotu Egypťany, byl použit stejný proces, nebo jiný?

Ra: Já jsem Ra. Použili jsme stejný proces. Nicméně ti, kteří byli učiteli/studenty po nás, nejprve nakreslili tyto obrazy, jak nejlépe dovedli, v místě zasvěcení a později začali používat to, co nazýváte kartami nesoucími zobrazení těchto vizualizací.

88.22 Tazatel: Byly karty Dvorní arkány a Malé arkány součástí učení Ra, nebo byly něčím, co přišlo později?

Ra: Já jsem Ra. Karty, o kterých hovoříte, byly produktem vlivu těch z Chaldeje a Sumeru.

88.23 Tazatel: Dříve jste zmínili, že tarot byl metodou věštění. Mohl byste to vysvětlit?

Ra: Já jsem Ra. Nejprve musíme odlišit tarot jako metodu věštění od Velké arkány, která představuje dvacet dva archetypů archetypální mysli.

Hodnota toho, co nazýváte astrologií, je významná, pokud ji používají zasvěcené entity, které chápou, omluvte tento nepřesný termín, někdy komplikované aspekty Zákona zmatení. Když každá planetární síla vstupuje do energetické sítě vaší sféry, bytosti na ní jsou ovlivněny podobně jako měsíc, který obíhá vaši planetu, ovlivňuje vody v jejích hlubinách.

Vaše vlastní povaha je vodní v tom smyslu, že vy jako komplexy mysli/těla/ducha jste snadno ovlivnitelní a pohybliví. Toto je skutečně podstata a povaha vaší cesty a bdělosti v této úrovni: nejen být ovlivňován, ale také učit sebe sama o preferovaném způsobu pohybu v mysli, těle a duchu.

Proto, jakmile každá entita vstupuje do planetární energetické sítě, zažívá dvě hlavní planetární působení: při početí – což souvisí s fyzickou, žluto paprskovou manifestací inkarnace – a v okamžiku, který nazýváte narození, kdy je poprvé vdechnut vzduch do chemického komplexu žlutého paprsku těla.

Ti, kteří znají hvězdy a jejich konfigurace a vlivy, proto dokáží vidět poměrně široce načrtnutou mapu země, kterou entita prošla, kterou prochází nebo kterou bude pravděpodobně procházet, a to jak na fyzické, mentální, tak duchovní úrovni. Taková entita si vyvine schopnosti zasvěcence, běžně nazývané mezi vašimi lidmi médium nebo paranormální.

Když jsou archetypy zamíchány mezi astrologicky orientované karty, které tvoří tzv. Dvorní arkánu a Malou arkánu, jsou tyto archetypy magneticky přitahovány psychickými vjemy osoby, která s kartami pracuje, a stávají se tak nástroji propojení mezi praktikujícím astrologických určení a věštění a osobou, která žádá informace.

Často se takové archetypální reprezentace objeví způsobem, který má pro tazatele zajímavé výsledky. Velká arkána sama o sobě nemá v pravém smyslu místo ve věštění, nýbrž je nástrojem pro hlubší sebepoznání za účelem vstupu do hlubšího, ostřeji uvědomělého přítomného okamžiku.

88.24 Tazatel: Ra museli mít, řekněme, výukový plán nebo kurz pro dvacet dva archetypů, který měl být předán buď obyvatelům třetí úrovně Ra, nebo později Egypťanům. Popsali byste scénář tohoto výukového kurzu?

Ra: Já jsem Ra. Toto bude poslední úplná otázka tohoto sezení.

Považujeme za vhodnější probrat náš plán, jak zasvěcencům na vaší planetě představit tuto konkrétní verzi archetypů archetypální mysli. Naší první fází bylo představení obrazů postupně v následujícím pořadí:

jedna, osm, patnáct;
dva, devět, šestnáct;
tři, deset, sedmnáct;
čtyři, jedenáct, osmnáct;
pět, dvanáct, devatenáct;
šest, třináct, dvacet;
sedm, čtrnáct, dvacet jedna;
dvacet dva.

Takto bylo možné začít objevovat základní vztahy mezi myslí, tělem a duchem; například srovnáváním Matrice mysli s Matricemi těla a ducha lze učinit předběžné závěry.

Jakmile student zvládl tyto vizualizace a zvážil každou ze sedmi klasifikací archetypů, navrhli jsme zvážit archetypy ve dvojicích:

jedna a dva;
tři a čtyři;
pět;
šest a sedm.

Stejným způsobem můžete pokračovat s archetypy těla a ducha.

Všimněte si, že Signifikátor zůstal samostatně, neboť má být spárován s archetypem číslo dvacet dva.

Na konci tohoto zkoumání student začal stále hlouběji chápat vlastnosti a rezonance každého archetypu. V tomto bodě jsme zasvěcence povzbudili, aby se naučil stát se každým archetypem a nejlépe ve vaší iluzi poznal, kdy je duchovně nebo metafyzicky vhodné přijmout archetypální osobnost.

Jak vidíte, každý zasvěcenec tvořivě pracoval. Nemáme žádné dogma k nabídnutí. Každý vnímá to, co je užitečné jemu samotnému.

Smíme se zeptat, zda jsou nějaké krátké dotazy než odejdeme z tohoto sezení?

88.25 Tazatel: Můžeme udělat něco pro zlepšení kontaktu nebo zvýšení pohodlí nástroje?

Ra: Já jsem Ra. Opět vás varujeme ohledně zkreslení rukou nástroje. Vliv čtvrté úrovně na ně může být nepříjemný, neboť pokud by měl pokračovat bez zmírnění, bude téměř okamžitě nutné to, čemu říkáte chirurgie.

Zarovnání jsou dobrá. Byli jste velmi pečliví.

Opouštíme vás, mí přátelé, v lásce a ve světle jednoho nekonečného Stvořitele. Jděte, proto vpřed, radujte se v síle a ve slavném míru jednoho nekonečného Stvořitele. Adonai.

 

[1] Originální přepisy z kazetových nahrávek byly vydány ve čtyřech knihách pod názvem Zákon jednoty. (Pátá kniha obsahující fragmenty vynechané z knih I–IV spolu s doprovodnými komentáři od Carly a Jima byla vydána až o mnoho let později, v roce 1998.) Viz „Zpráva o přeposlouchání“ pro informace o tom, jak byly vytvořeny nové přepisy.

[2] Dříve uvedeno v 67.30, 77.12-13 a 77.23.