9. září 1982

96.0 Ra: Já jsem Ra. Zdravím vás v lásce a ve světle nekonečného Stvořitele. Nyní komunikujeme.

96.1 Tazatel: Mohli byste mi prosím nejprve sdělit stav nástroje?

Ra: Já jsem Ra. Deficit fyzické energie je výrazně větší než při posledním dotazu. Došlo také k podstatnému snížení životní energie, ačkoliv požadovaný stupeň energie pro mentální/emocionální zkreslení normality je dosud dostupný.

96.2 Tazatel: Mohli byste mi sdělit příčinu snížení fyzické a životní energie?

Ra: Já jsem Ra. Zjistili jsme potřebu prozkoumat mentální konfigurace nástroje předtím, než vytvoříme odpověď, vzhledem k naší zdrženlivosti zasahovat do jeho svobodné vůle. Ty koncepty, které se týkají duchovního rozjímání o osobním katalyzátoru, byly entitou oceněny, takže můžeme pokračovat.

Tato entita má obvyklý postoj, který je jedinečný; to znamená, že když nastane potřeba jednat, je entita zvyklá analyzovat katalyzátor z hlediska služby a určit směr. Došlo k velmi neobvyklé variaci v této konfiguraci postoje, když tento nástroj spatřil obydlí, které má být obýváno touto skupinou.

Nástroj vnímal ty elementály a bytosti astrálního charakteru, o nichž jsme hovořili. Nástroj si přál být nápomocen tím, že dosáhne získání uvedeného obydlí, ale zjistil, že jeho instinkty reagují na nežádoucí přítomnosti. Rozdělení mentální konfigurace bylo zvýšeno pokračujícím katalyzátorem nedostatku kontroly. Kdyby tato entita byla schopna fyzicky začít s očištěním obydlí, pak by, řekněme, k otevření nedošlo.

Ačkoliv se tato entita pokusila jasně komunikovat o této záležitosti, a ačkoliv každý v podpůrné skupině učinil totéž, množství práce v modrém paprsku nezbytné k odhalení a pochopení povahy katalyzátoru nebylo uskutečněno. Proto došlo k otevření, které je pro tento komplex mysli/těla/ducha zcela vzácné, a do tohoto otevření vstoupil ten, který vás zdraví, a vykonal to, co lze považovat za nejmocnější z jeho čistě magických manifestací do tohoto současného bodu v čase, jak vnímáte čas.

Je dobře, že tento nástroj není zkreslen směrem k tomu, co byste mohli nazvat hysterií, neboť potenciál tohoto působení byl takový, že kdyby nástroj dovolil strachu, aby se stal větším než vůle vytrvat, když nemohl dýchat, každý pokus o vdech by byl ještě více nemožný, až by došlo k udušení, které bylo žádoucí pro toho, kdo vás zdraví svým vlastním způsobem. Tak by entita opustila tuto inkarnaci.

96.3 Tazatel: Existuje tato hrozba, řekněme, stále, a pokud ano, můžeme něco udělat, abychom ji zmírnili?

Ra: Já jsem Ra. Tato hrozba již neexistuje, pokud si přejete takto formulovat tento pozdrav. Komunikace, která byla uskutečněna písařem a následně tazatelem, uzavřela otevření a umožnila nástroji začít asimilovat katalyzátor, který obdržel.

96.4 Tazatel: Nástroj se ptá, jelikož se to týká onoho domu, je tento dům schopen být transformován malováním a úklidem? Jsme schopni se toho ujmout… to jest, neplánujeme pokládat nové koberce. Jsou koberce, které tam nyní jsou, přijatelné?

Chci buď přivést tento konkrétní dům na přijatelnou úroveň— říkáte, že bude neutrální poté, co provedeme solení. Záleží mi pouze na podmínkách pro naši práci zde. Fyzická lokalita není tak důležitá. Ve skutečnosti ji nepovažuji za důležitou vůbec. Pokud dům není schopen být přiveden do dobrých podmínek, které nám nezpůsobí problémy toho typu, jaké jsme zažili, mohu vybrat jiný. Není to tak důležité. Mohli by Ra toto okomentovat?

Ra: Já jsem Ra. Je to samozřejmě preference této skupiny, která je jediným ohledem v situaci kontaktu s Ra.

Uvedené obydlí již obdrželo malé množství požehnání touto skupinou skrze její přítomnost, a jak jsme již dříve uvedli, každý váš den strávený v lásce, harmonii a vděčnosti bude pokračovat v transformaci obydlí.

Je pravda, jak jsme již dříve uvedli, že fyzická čistota je nejdůležitější. Proto musí být vyvinuto úsilí o co nejdůkladnější očištění obydlí. V tomto ohledu je třeba poznamenat, že ani v celém obydlí, ve kterém nyní přebýváte, ani v místnosti tohoto působení, není absence vašeho prachu, zeminy a jiných zbytků, které jsou celkově nazývány špína.

Pokud je záměrem uklidit fyzicky co nejvíce je možné, požadavky na fyzickou čistotu jsou splněny. Pouze když entita nižší astrální úrovně, řekněme, umístila části sebe sama do takzvané špíny, je třeba dbát na odstranění vnímající bytosti. Tato instrukce jsme poskytli.[1]

Můžeme poznamenat, že stejně jako se každá entita snaží v každém okamžiku stát se více jedním se Stvořitelem, ale nedosahuje toho, právě tak je usilováno o fyzickou bez poskvrněnost, ale je jí nedosahováno. V každém případě je čistota záměru a důkladnost projevu oceňována. Odchylka mezi pokusem a cílem není nikdy zaznamenána a může být považována za nepodstatnou.

96.5 Tazatel: Sekvence událostí, kterou zvažuji, a kterou lze snadno změnit, je nejprve malování, poté úklid, poté stěhování nábytku, poté solení a použití česneku. Je tato sekvence stejně dobrá jako jakákoli jiná, nebo by jiná sekvence byla lepší?

Ra: Já jsem Ra. Jakákoli sekvence, která vede k očištěním, je přijatelná. Je třeba poznamenat, že prahy nemají být překračovány během očištění. Jelikož takové omezení na použití prahu může ovlivnit vaše úvahy, upozorňujeme na to.

96.6 Tazatel: Byl neobvyklý zvuk na nahrávacím zařízení nástroje, který se objevil, když se snažila nahrát svůj zpěv, pozdravem od našeho negativního spolupracovníka páté úrovně?

Ra: Já jsem Ra. Ne. Spíše to byl pozdrav od porouchaného elektronického zařízení.

96.7 Tazatel: Nebyl tedy žádný katalyzátor pro poruchu zařízení od žádné negativní entity, že? Chci říct, že to byla pouze náhodná porucha zařízení. Mám pravdu?

Ra: Já jsem Ra. Ne.

96.8 Tazatel: Jaký byl původ této poruchy?

Ra: Já jsem Ra. Existují dvě potíže se zařízením. Za prvé, tento nástroj má silný vliv na elektromagnetická a elektronická zařízení a nástroje, a pokud je žádoucí pokračovat v používání těchto zařízení, měl by být požádán někdo jiný, aby zařízení obsluhoval.

Dále došlo k určitému problému z fyzického narušení kvůli materiálu, který nazýváte páskou, jež se zachytila o přilehlá, jak byste řekli, tlačítka, když bylo stlačeno tlačítko „play“, jak to nazýváte.

96.9 Tazatel: Jak je Ra schopen vědět všechny tyto informace? Je to poněkud nepodstatná otázka, ale je pro mě úžasné, že Ra ví o všech těchto triviálních věcech. Děláte co? Pohybujete se v prostoru/čase a zkoumáte problém nebo co?

Ra: Já jsem Ra. Vaše první domněnka je správná, vaše druhá je pro nás nesrozumitelná.

96.10 Tazatel: Myslíte tím, že se pohybujete v prostoru/čase a zkoumáte situaci, abyste určili problém. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. Je to tak.

96.11 Tazatel: Omlouvám se, že se ptám na nepodstatnou otázku. Myslel jsem na budoucí čtenáře, a že budou zcela zmatení ohledně toho, jak moc…

Mělo přistání jestřába před několika dny přímo za oknem kuchyně nějaký význam?

Ra: Já jsem Ra. Je to správně. Můžeme poznamenat, že shledáváme zajímavým, že otázky, které jsou nám předkládány, jsou často již známy. Předpokládáme, že naše potvrzení je oceněno.

96.12 Tazatel: Zdá se, že toto souvisí s konceptem ptáků jako posel v tarotu a že se jedná o demonstraci tohoto konceptu v tarotu. Zajímalo by mě, řekněme, o mechaniku tohoto typu poselství. Předpokládám, že jestřáb byl posel. A předpokládám, že když jsem přemýšlel o možném významu tohoto s ohledem na naše aktivity, dostával jsem ve stavu svobodné vůle poselství prostřednictvím objevení se tohoto velmi neobvyklého ptáka—neobvyklého, říkám, protože přišel tak blízko. Velmi by mě zajímal původ tohoto poselství. (Samozřejmě, původem je jeden Stvořitel.) Mechanika tohoto je pro mě velmi záhadná. Mohli by se Ra k tomu prosím vyjádřit?

Ra: Já jsem Ra. Ne.

96.13 Tazatel: Obával jsem se, že to řeknete. Mám pravdu, když předpokládám, že se jedná o stejný typ komunikace, jaký je zobrazen na Kartě číslo tři v Katalyzátoru mysli?

Ra: Já jsem Ra. Nemůžeme komentovat kvůli Zákonu zmatení. Existuje přijatelná míra potvrzení známých prvků, ale když je rozpoznané subjektivní znamení[2] opomenuto a poselství není jasné, pak musíme zůstat mlčet³.

96.14 Tazatel: Vyjádřil by se Ra k technice požehnání vody, kterou použijeme ke kropení soli? Předpokládám, že vodu přímo pokapeme z konečků prstů na čáru soli. A také kolik by se obecně mělo pokapat na sůl? Jak moc ji zvlhčit? Je to drobnost, ale rád bych to provedl správně.

Ra: Já jsem Ra. Požehnání vody může být to, které jsme dříve dali, nebo to, které je napsáno v liturgii zkreslení tohoto nástroje týkajícího se uctívání jednoho Stvořitele, nebo může být jednoduše získáno z toho, co nazýváte vaší katolickou církví, ve formě svěcené vody.

Záměr požehnání je významnou vlastností požehnané vody. Voda může být pokapána ne tak, aby byla veškerá sůl nasáklá, ale aby podstatná část byla zvlhčena. Toto není fyzická práce. Látky je třeba vnímat v jejich ideálním stavu, takže voda může být chápána jako umožňující působení soli.

96.15 Tazatel: Plánuji překreslit tarotové karty a odstranit nadbytečné dodatky těch, kdo přišli po původním předání od Ra. Rád bych rychle prošel věci, které mám v úmyslu z každé karty odstranit, a zeptal se Ra, zda je ještě něco, co by mělo být odstraněno, aby karty byly takové, jaké byly, když byly původně nakresleny před přidáním astrologických a jiných přídavků.

Odstranil bych všechna písmena kolem okraje karty s možnou výjimkou čísla karty: jedna, dvě, tři atd. To by platilo pro všechny karty, myslím—vnější písmo a číslování.

Na kartě číslo jedna bych odstranil hvězdu v pravém horním rohu a odstranil hůlku v ruce Mága. Chápu, že koule zůstává, ale nejsem si zcela jistý, kde by měla být. Mohli by se Ra k tomu prosím vyjádřit?

Ra: Já jsem Ra. Za prvé, odstranění písmen je přijatelné.

Za druhé, odstranění hvězd je přijatelné ve všech případech.

Za třetí, odstranění hůlky je vhodné.

Za čtvrté, koule může být vnímána jako držená palcem, ukazováčkem a prostředníčkem.

Za páté, poznamenáváme, že není možné nabídnout to, co byste nazvali čistým balíčkem, pokud použijete tento termín, tarotových karet, vzhledem k tomu, že když byly tyto obrazy poprvé nakresleny, již existovalo zkreslení v různých a rozličných podobách, většinou kulturních.

Za šesté, ačkoliv je dobré prohlížet si obrazy bez astrologických přídavků (je třeba poznamenat, že obecnější pozice, fáze a charakteristiky každého komplexu konceptu jsou ty, které jsou významné), odstranění veškerého zkreslení je nepravděpodobné a do značné míry nepodstatné.

96.16 Tazatel: Nemyslel jsem si, že bychom někdy mohli odstranit veškeré zkreslení, ale některé karty je velmi těžké interpretovat kvůli kvalitě kresby. A jak procházíme těmito kartami, dostáváme lepší představu o tom, co některé z těchto věcí jsou a jak by měly být nakresleny, a myslím, že můžeme výrazně zlepšit kvalitu karty a také odstranit některé nadbytečné prvky, které jsou matoucí.

Na druhé kartě, kromě odstranění písmen a hvězd, předpokládám, bychom měli— ve středu ženské postavy zde, kde je něco, co trochu vypadá jako crux ansata, bychom to měli změnit. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. Vnímáme neúplný dotaz. Prosíme, položte otázku znovu.

96.17 Tazatel: Myslím, že bych měl umístit crux ansata na místo této věci, která trochu vypadá jako crux ansata na přední straně ženy. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. Je to správně.

96.18 Tazatel: A co se týče věci, kterou má na hlavě—domnívám se, že to je poněkud matoucí. Jaký by měl být její tvar?

Ra: Já jsem Ra. Necháme studenta, aby o tomto bodě uvažoval. Poznamenáváme, že ačkoliv se jedná o astrologicky založený dodatek ke komplexu konceptu, není zcela nepřijatelný, je-li nahlížen s jistým pocitem. Proto navrhujeme, ó studente, abyste si zvolil, zda korunu odstranit, nebo jí přiřadit takový význam, který posílí komplex konceptu.

96.19 Tazatel: Mohli by mi Ra poskytnout jakékoli možné informace o poměrech rozměrů a o rozměrech a tvaru crux ansata tak, jak by měla být vyrobena nebo nakreslena?

Ra: Já jsem Ra. Ne.

96.20 Tazatel: Karta číslo tři, odstraníme všechna písmena atd. a hvězdy. A předpokládám, že by bylo vhodné odstranit všechny ty malé pohárky kolem vnějších paprsků představujících slunce. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. Ano.

96.21 Tazatel: Na Kartě číslo čtyři odstraníme písmena kolem okraje a všechny hvězdy a zdá se, že opět máme situaci odstranění hůlky a umístění koule do ruky. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. Opět je to věcí volby. Ačkoliv má astrologickou povahu, tento konkrétní žezlo má možnosti relevantnosti v původně zamýšleném komplexu konceptu.

Tento nástroj zažívá mírný nedostatek toho zkreslení, které nazýváte správným dýcháním, kvůli zkušenosti vašeho nedávného minulého času, jak jej vnímáte. Protože si tento nástroj vyžádal dostatečné množství přenesené energie, aby mohl pohodlně znovu vstoupit, požádáme nyní o jednu další otázku, poté co poznamenáme následující:

Nedokončili jsme naše prohlášení o rozměrech crux ansata. Je uvedeno na mnoha místech. Je třeba učinit rozhodnutí, která kresba tohoto obrazu je vhodná. Můžeme samozřejmě navrhnout prohlédnout si takzvanou Velkou pyramidu, pokud je žádoucí hádanka. Nechceme tuto hádanku řešit. Byla navržena tak, aby byla ve svém čase rozluštěna. Obecně samozřejmě má tento obraz význam dříve uvedený.[3]

96.22 Tazatel: Je něco, co můžeme udělat, abychom nástroj učinili pohodlnějším nebo zlepšili kontakt?

Ra: Já jsem Ra. Pokračujte v harmonii, komunikaci, chvále a vděčnosti.

Poznamenáváme, že zkreslení tohoto nástroje by byla menší, kdyby se na určitou denní dobu, nebo možná dvě, pokud potíže přetrvají, zdržel mluvení. Také bychom nedoporučovali činnosti jako běh, které by způsobily rychlé dýchání.

Tento následný efekt pozdravu není nutně dlouhotrvající. Avšak, protože má tento nástroj některé krevní cévy v předních oblastech lebky—tedy v kůži pokrývající lebku—v tuto chvíli značně oteklé, a protože má tento nástroj zkreslení známé jako streptokoková infekce, je nejlepší být krátkodobě velmi opatrný, aby se tato zkreslení neproměnila v dlouhodobé následky.

Vše je v pořádku. Zjišťujeme, že zarovnání jsou uspokojivá.

Já jsem Ra. Opouštím vás v lásce a světle nekonečného Jednoho. Jděte tedy vpřed, radujte se v síle a míru jednoho nekonečného Stvořitele. Adonai.

 

 

[1] Poskytnuto v 95.4-8 a 95.13-15.

[2] V originále „sigil“ což může definováno v tomto kontextu jako „pečeť nebo pečetní prsten; značku nebo znamení, která má vyvolávat okultní sílu“.

[3] Dříve uvedeno v 92.30 a 93.24.