2. září 1982

95.0 Ra: Já jsem Ra. Zdravím vás, moji přátelé, v lásce a ve světle jednoho nekonečného Stvořitele. Nyní komunikujeme.

95.1 Tazatel: Mohli byste mi prosím nejprve sdělit stav nástroje?

Ra: Já jsem Ra. Je takový, jak bylo dříve uvedeno.

95.2 Tazatel: Děkuji. Jaká je situace s naším negativním společníkem z páté úrovně?

Ra: Já jsem Ra. Výše zmíněná entita si zvolila různé prostředky k posílení své služby, a přestože každý z nich je účinný sám o sobě, nevede ke snížení oddanosti službě ostatním ani k ocenění harmonické interakce. Tato entita proto, ačkoli není tak tichá jako dříve, je v celkovém součtu poněkud depolarizovaná.

95.3 Tazatel: Zdá se, že existuje velmi vysoká pravděpodobnost, že se přesuneme z tohoto místa do jiného bydliště. Pokud bychom se přestěhovali a přestali používat tuto místnost pro práci s Ra, existuje nějaký magicky vhodný rituál pro ukončení používání tohoto místa práce? Nebo je něco, co bychom měli udělat v souvislosti s opuštěním tohoto konkrétního místa?

Ra: Já jsem Ra. Bylo by vhodné odstranit z této místnosti a v menší míře i z obydlí nabití toho, co byste mohli nazvat zkreslením směrem ke svatosti. K odstranění tohoto nabití je užitečné buď napsat na papír vlastní text, nebo použít existující rituály pro odsvěcení posvátného místa, jako jsou například vaše kostely.

95.4 Tazatel: Děkuji. Nová místnost, kterou zvolíme, bude samozřejmě pečlivě vyčištěna a poškozené plochy opraveny. Také použijeme Vymítací rituál menšího pentagramu před každým sezením. Existuje ještě něco, co by Ra mohli navrhnout? A také bych chtěl vědět, zda je něco zvláštního, co by Ra mohli doporučit ohledně konkrétního místa, které bylo vybráno pro nové umístění?

Ra: Já jsem Ra. Skenujeme nedávné konfigurace paměti tazatele.

Zaprvé, v tomto obydlí došlo k méně než harmonické interakci. Dynamika této interakce byla dostatečně silná, aby přitáhla nižší myšlenkovou formu. Proto navrhujeme posolení a rituální očištění požehnanou vodou všech oken a dveří, které umožňují vstup do domu nebo jakýchkoli přilehlých budov.

Dále doporučujeme zavěšení rozříznutého stroužku česneku v části místnosti, která hostila ty, jejichž radost se proměnila v temnější emoci soustředěnou na oblast, kterou nazýváte mokrým barem, a také v místnosti určené ke spaní, která se nachází blízko kuchyně.

Příslušná slova, použitá k rozloučení s těmi z nižší astrální roviny, mají být použita v souvislosti se zavěšením česneku na dobu přibližně 36 vašich hodin. Věříme, že to odpovídá dvěma vašim nočním obdobím a jednomu dennímu. To by mělo očistit dům natolik, že jeho vibrace budou neutrální.

Navrhujeme, abyste poté požádali tuto živoucí entitu, aby nyní byla vítající a vstřebávající pro vibrace harmonie, lásky a vděčnosti, které tato skupina poté, jak bude pokračovat vtělená zkušenost, nabídne tomuto obydlí.

95.5 Tazatel: Předpokládám, že požehnanou vodu bychom připravili stejným způsobem, jako připravujeme vodu pro nástroj k pití po sezení, a pak bychom otírali okna a dveře touto vodou… pravděpodobně by to muselo být provedeno s použitím kbelíku. Rád bych věděl, zda je to správně, a co bylo míněno posolením oken a dveří?

Ra: Já jsem Ra. Za prvé, můžete požehnat vodu sami, nebo můžete požádat o takzvanou svěcenou vodu z jakéhokoli požehnaného místa; to znamená místa požehnaného záměrem.

Za druhé, voda by měla být opatrně setřásána z prstů na parapety všech oken a dveří, jakmile byly otevřeny.

Za třetí, před pokropením tímto očistným a žehnajícím sakramentem vody, má být sůl rozprostřena v linii podél těchto parapetů a ponechána v této konfiguraci po dobu 36 až 48 hodin.

Poté může panenské koště rituálně zamést sůl z každého okna a dveří, každým tahem smetající méně šťastné vibrace uvnitř obydlí, které by mohly mít potíže se soužitím s vaší skupinou.

95.6 Tazatel: Předpokládám, že bychom měli dát sůl pouze na vnější dveře, a ne na vnitřní dveře domu. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. To je správně.

Nemůžeme dostatečně jasně vyjádřit povahu soli, vody a česneku, abychom vám předali účinnost, s jakou sůl absorbuje vibrace, které byly požádány, aby přešly do soli, když soli byla dána voda. Nemůžeme vyjádřit plnou magickou povahu vaší vody, ani nemůžeme popsat podobnost a přitažlivost česneku k nižším astrálním formám. Tato přitažlivost je negativní a žádná astrální forma ve službě sobě samému nebude souhlasit se soužitím s rozříznutým česnekem.

Proto předkládáme tato doporučení. Rovněž pečlivě žádáme, aby koště bylo čisté a česnek spálen. Panenství koštěte je nejúčinnější.

95.7 Tazatel: Podívejme se, zda jsem pochopil scénář správně. Zopakuji svou verzi. Zavěsíme česnek, čerstvě rozříznutý česnek, v oblasti mokrého baru a v oblasti ložnice, která sousedí s kuchyní. Posolíme všechny okenní parapety a všechny prahy dveří ve vnějších zdech a pak pokropíme požehnanou vodu z našich prstů na všechna posolená místa. Poté řekneme vhodná slova na rozloučenou s nižšími astrály. Tato slova přesně neznám. Mohli by Ra okomentovat scénář, který jsem právě uvedl?

Ra: Já jsem Ra. Vaše pochopení našich návrhů je dobré. Upozorňujeme, že sůl má být nasypána v přímé linii bez mezer. Existují různá rituální slova požehnání a rozloučení s entitami, které odstraňujete. Můžeme navrhnout následující:

Když je sůl nasypána, můžete opakovat: „Chválíme jednoho Stvořitele, který dal soli schopnost umožnit těmto přátelům, s nimiž se chceme rozloučit, nalézt nový domov.“

Při kropení vodou můžete říct: „Děkujeme jednomu Stvořiteli za dar vody. Nad ní Stvořitel pohybuje svou rukou a projevuje svou vůli, aby byla naplněna.“

Zavěšení rozříznutého česneku může být doprovázeno slovy: „Chválíme jednoho Stvořitele za dar česneku a žehnáme jeho schopnosti nabídnout těm přátelům, s nimiž se chceme rozloučit, šíp, který ukazuje cestu jejich odchodu.“

Při zametání můžete říct: „Chválíme jednoho Stvořitele a děkujeme za duchovní čistotu tohoto obydlí.“

Při pálení česneku můžete říct: „Děkujeme jednomu Stvořiteli za dar duchovní čistoty v našem obydlí a zapečeťujeme odchod všech, kdo odešli tímto východem, spálením této látky.“

95.8 Tazatel: Je nějaké místo vhodnější než jiné pro zavěšení česneku v místnostech; například nad okna nebo něco takového? Vím, že má být zavěšen v oblasti baru, ale měl jsem na mysli ložnici. Existuje nějaké vhodnější místo než jiné?

Ra: Já jsem Ra. Okna a dveře jsou nejvhodnější, a navíc doporučujeme posolení a pokropení jakýchkoli dveří, které vedou jinam než ven z obydlí, aby entitám bylo dáno najevo, že nejsou vítány nikde jinde v obydlí.

95.9 Tazatel: Dobře, rozumím tomu tak, že česnek má být použit v oblasti baru a v ložnici, která je blízko kuchyně a má východ na přístřešek pro auto. Pokud mám pravdu, pak jsou to jediné dva prostory, kde se má použít česnek: bar a ta místnost s východem na přístřešek. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. To je správně.

95.10 Tazatel: Rádi bychom vybrali nejvhodnější místnost pro zasvěcení pro kontakt s Ra. A tuto ložnici nepoužijeme, i když jsme ji očistili. Předpokládám, že by bylo lepší ji nepoužívat. Nejsem si jistý. Ale je nějaká místnost, která by byla nejvhodnější, kterou by Ra mohli pojmenovat?

Ra: Já jsem Ra. Až dokončíte svou práci, obydlí bude v magickém smyslu jako panenské. Můžete si vybrat tu část obydlí, která se vám bude zdát vhodná, a jakmile ji zvolíte, můžete pak začít se stejným druhem přípravy místa, s jakým jste byli obeznámeni zde v tomto obydlí.

95.11 Tazatel: Předpokládám, že nově zvolené místo splňuje parametry pro nejlepší kontakt z vnější části domu, a chtěl bych se Ra v tuto chvíli zeptat, zda existují nějaká doporučení ohledně vnější části domu?

Ra: Já jsem Ra. Obydlí se zdá být obklopeno stromy a poli vaší krajiny. To je přijatelné.

Doporučujeme obecný princip přípravy každé části vašeho prostředí tak, jak to nejlépe vyhovuje každému členu skupiny, s krásou, kterou každý může cítit jako vhodnou. Je mnoho požehnání v zahradničení a péči o okolí, neboť když je toto konáno v lásce ke stvoření, květiny, rostliny a malá zvířata druhé úrovně si jsou této služby vědoma a oplácejí ji.

95.12 Tazatel: Na jednom konci domu jsou čtyři stání, která byla obývána koňmi. Bylo by vhodné nebo nutné jakkoli upravit stav této oblasti, i když se nachází mimo obytnou část domu?

Ra: Já jsem Ra. V této oblasti nebyla uložena žádná nežádoucí negativní energie. Proto je přijatelné, pokud je fyzicky vyčištěna.

95.13 Tazatel: Mají Ra ještě nějaký jiný komentář na závěr této oblasti otázek ohledně nového místa, kromě již učiněných komentářů o novém místě nebo jeho části?

Ra: Já jsem Ra. Jsme potěšeni, že nám byl tento dotaz položen, neboť došlo ke koncentraci negativních myšlenkových vzorců v oblasti na sever s odchylkou 10° severně, přibližně 45 vašich yardů[1], rozprostírající se odtud do všech čtyř směrů v obdélníkovém, avšak nepravidelném tvaru.

Žádáme, aby česnek byl zavěšen přibližně 60–70 stop[2] za vzdáleným okrajem této oblasti, která se nachází asi 57 yardů[3] od obydlí ve směru sever s odchylkou 10° severně. Doporučujeme, aby česnek byl zavěšen ve tvaru trychtýře tak, aby energie byly nasávány do jižního, úzkého konce trychtýře a přenášeny směrem na sever, pryč od obydlí. Způsob zavěšení bude vyžadovat vaši vynalézavost, ale existuje několik způsobů, jak tuto látku zavěsit, a je dobré tak učinit.

95.14 Tazatel: Představuji si kartonový trychtýř přibližně tři stopy dlouhý a pak menší kartonový trychtýř stejné konfigurace uvnitř toho většího; česnek umístěný mezi dvě kartonové vrstvy, takže samotný česnek tvoří trychtýř, a vše je drženo pohromadě dvěma kartonovými kužely: menší konec kuželu směrem k domu, otevřený nebo větší konec od domu.

Také bych rád přesně věděl, zda správně chápu polohu, o níž mluvíme, tím, že si vezmu konkrétní bod na domě, například přední dveře (dveře s malou stříškou nad nimi na přední straně domu), a určím směr z tohoto místa. Domnívám se, že směr je vzhůru k silnici, která vede z pozemku, a přesné měření od kliky předních dveří ke středu oblasti negativity, o níž mluvíme, by bylo užitečné. Mohli by Ra okomentovat, co jsem právě řekl?

Ra: Já jsem Ra. Pracovali jsme z opačné strany obydlí. Nicméně přesná vzdálenost není důležitá kvůli zobecněné povaze astrálních zbytků. Směr by byl přibližně 10° východně od severu až 5° východně od severu. Nejedná se o směr, kde by byla absolutní přesnost prvořadá. Vzdálenost je přibližně taková, jak bylo uvedeno.

Co se týče zavěšení česneku, musí být schopný pohybu ve větru. Struktura, která byla představena, je proto méně než optimální. Můžeme navrhnout zavěšení česneku na provázku mezi dvěma umístěnými kůly na obou stranách trychtýře ze stroužků.

95.15 Tazatel: Pro vytvoření tohoto trychtýře ze stroužků česneku, byl by vhodný drátěný rám, například drátěné pletivo pro slepice s malým čtvercovým okem, nebo něco podobného, tvarované do kužele, s česnekem připevněným po celém jeho obvodu, s malým koncem směrem k domu a otevřeným koncem od domu, zavěšené mezi dvěma sloupky. Bylo by to vhodné, nebo musí vítr pohybovat česnekem více než to?

Ra: Já jsem Ra. To je vhodné. V tomto případě je střed negativity tak, jak byl popsán, ale tímto způsobem dojde k obecnému očištění obydlí a jeho pozemku.

Jedním z kroků, které byste mohli podniknout pro zvýšení účinnosti očištění prostředí, je obejít jeho obvod s otevřeným stroužkem v ruce, mávaje s ním. Není třeba nic říkat, jedině pokud si každý chce potichu nebo nahlas zopakovat slova uvedená dříve pro česnek.

95.16 Tazatel: Je ještě něco, co můžeme udělat pro přípravu tohoto nového místa pro parametry bytí a komunikaci s Ra v rámci našich vlastních životních nebo obydlených podmínek, co by bylo vhodné a co by Ra mohli v tuto chvíli zmínit?

Ra: Já jsem Ra. Pro konkrétní místo, které zvažujete, nemáme žádná další specifická doporučení.

Obecně je velmi nápomocná čistota. Odstranění myšlenek, které nejsou harmonické, z komplexu mysli je velmi nápomocné. A ty praktiky, které zvyšují víru a vůli, aby Duch mohl konat Svou práci, jsou velmi nápomocné.[4]

95.17 Tazatel: Po dokončení návrhů týkajících se očištění pozemku, předpokládají Ra, že náš kontakt s Ra bude stejně efektivní z hlediska parametrů místa v tomto konkrétním novém místě, jako je tomu na tomto konkrétním místě?

Ra: Já jsem Ra. Všechna místa, kde tato skupina přebývá v lásce a vděčnosti, jsou pro nás přijatelná.

95.18 Tazatel: Děkuji. Byla položena otázka, kterou nyní položím. Při zpracovávání katalyzátoru snů – existuje univerzální jazyk nevědomé mysli, který může být použit k interpretaci významu snů? Nebo má každá entita unikátní jazyk své nevědomé mysli, který může použít k interpretaci významu snů?

Ra: Já jsem Ra. Existuje to, co by se dalo nazvat částečnou slovní zásobou snů kvůli společnému dědictví všech komplexů mysli/těla/ducha. Kvůli jedinečným vtěleným zkušenostem každé entity je zde překryv, který se rozrůstá do stále větší a větší části slovní zásoby snů, jak entita získává zkušenosti.

95.19 Tazatel: Děkuji. V posledním sezení jste učinil prohlášení o nezralém muži, který se setkává se ženou, ve vztahu k tomu, co nastalo kvůli závoji: že výměna informací byla zcela odlišná. Mohli byste prosím uvést příklad výměny informací před závojem v tomto stejném případě?

Ra: Já jsem Ra. V tomto stejném případě — to jest náhodné aktivaci červeného paprsku sexuálního vzrušení u muže i ženy — by komunikace mnohem pravděpodobněji směřovala k tématu uspokojení tohoto červeného paprsku, sexuálního pudu. Jakmile by k tomu došlo, mohly by být nabídnuty i další informace, například jména, s jasným vnímáním.

Je třeba poznamenat, že katalyzátor, který může být zpracován zkušeností před závojem, je zanedbatelný ve srovnání s katalyzátorem nabízeným naprosto zmatenému muži a ženě po závoji. Zmatek, který tato situace, ač jednoduchá, přináší, je reprezentativní pro efektivnost rozšíření katalytických procesů, které nastávají po zavedení závoje.

95.20 Tazatel: V situaci setkání po procesu závoje si každá entita vybere, jako funkci svých předchozích předpojatostí (nebo, řekněme, jako funkci Karty čtyři, Zkušenosti), způsob, jakým k situaci přistoupí nebo ji zvládne, s ohledem na polaritu, čímž pravděpodobně vytvoří více katalyzátoru pro sebe na zvolené cestě polarizace. Mohli by Ra okomentovat toto tvrzení?

Ra: Já jsem Ra. Toto tvrzení je správné.

95.21 Tazatel: A zdá se, že sukně entity představující archetyp Zkušenosti je rozšířena doleva, aby naznačila, že ostatní já by se k této entitě nemohli přiblížit, pokud by si zvolila levou cestu. Byla by zde větší separace mezi ní a ostatními-já. Zatímco pokud by si zvolila pravou cestu, byla by separace mnohem menší. Mohli by Ra okomentovat toto pozorování?

Ra: Já jsem Ra. Student je vnímavý.

95.22 Tazatel: A zdá se, že čtverec, na kterém entita sedí, který je téměř zcela černý, je reprezentací materiální iluze, a bílá kočka střeží pravou cestu, která je nyní ve zkušenosti oddělena od levé. Mohli by Ra okomentovat toto pozorování?

Ra: Já jsem Ra. Ó studente, tvé vidění téměř vidí to, co bylo zamýšleno. Avšak polarity nepotřebují strážce. Co tedy, ó studente, potřebuje ochranu?

95.23 Tazatel: Měl jsem na mysli, že entita je chráněna na pravé cestě (jakmile je zvolena) před účinky materiální iluze, které jsou negativní polarity. Mohli by Ra okomentovat to?

Ra: Já jsem Ra. Toto je přesné vnímání našeho záměru, ó studente. Můžeme poznamenat, že velká kočka střeží v přímé úměře k čistotě manifestací záměru a čistotě vnitřní práce vykonané na této cestě.

95.24 Tazatel: Z tohoto tvrzení vyvozuji následující význam: Pokud Zkušenost mysli dostatečně zvolila pravou cestu – jak se přibližuje naprosté čistotě ve volbě pravé cesty – pak se také přibližuje naprosté nepropustnosti vůči účinku katalyzátoru levé cesty. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. To je výjimečně vnímavé. Hledající, který si čistě zvolil cestu služby ostatním, jistě nebude mít odlišnou zjevnou vtělenou zkušenost. V rámci vaší iluze neexistuje žádný vnější úkryt před nárazy, poryvy a vánicemi rychlého a krutého katalyzátoru.

Avšak pro čistého vše, co je potkáváno, vypovídá o lásce a světle jednoho nekonečného Stvořitele. Nejkrutější rána je vnímána s atmosférou výzev nabízených a příležitostí, které přicházejí. Tak je velký kužel světla držen vysoko nad takovým jedincem, aby veškerá interpretace mohla být viděna jako chráněná světlem.

95.25 Tazatel: Často jsem přemýšlel o působení náhodného a naprogramovaného katalyzátoru ve vztahu k entitě s velmi silnou pozitivní nebo negativní polarizací. Je jedna nebo druhá do značné míry osvobozena od působení náhodného katalyzátoru, jako jsou velké přírodní katastrofy nebo války či něco podobného, co generuje velké množství náhodného katalyzátoru v fyzické blízkosti vysoce polarizované entity? Má tedy tato velká kočka vliv na takový náhodný katalyzátor na pravé cestě?

Ra: Já jsem Ra. Ve dvou případech je tomu tak:

Za prvé, pokud došlo k před inkarnační volbě, že například entita nebude brát život ve službě kulturní skupině, události se odehrají ochranným způsobem.

Za druhé, pokud je jakákoli entita schopna plně setrvat v jednotě, jediným poškozením, které se jí může stát, je proměna vnějšího fyzického prostředku žlutého paprsku v prostředek více naplněný světlem komplexu mysli/těla/ducha skrze proces smrti. Všechny ostatní utrpení a bolest jsou pro takového jedince ničím.

Můžeme poznamenat, že tato dokonalá konfigurace komplexu mysli, těla a ducha v rámci prostředku třetí úrovně je mimořádně vzácná.

95.26 Tazatel: Mám tedy chápat, že neexistuje žádná ochrana, pokud se Zkušenost mysli stala negativní a je cestováno negativní cestou? Všechen náhodný katalyzátor může ovlivnit negativně polarizovanou entitu jako funkce statistické povahy náhodného katalyzátoru. Je to správně?

Ra: Já jsem Ra. To je správně. Můžete si povšimnout některých z vašich lidí, kteří se v tomto propojení prostoru/času snaží najít místa přežití. Je to kvůli nedostatku ochrany, když je vyvolána služba sobě samému.

95.27 Tazatel: Možnost, že nohy entity na Kartě čtyři jsou přibližně v pravém úhlu, byla spojena s teseraktem[5] — zmíněným v mnohem dřívější relaci Ra[6] — jakožto směrem transformace z prostor/času do čas/prostoru, a napadlo mě, že by to mohlo být také spojeno s crux ansata. Mám v tomto pozorování alespoň částečně pravdu?

Ra: Já jsem Ra. Toto bude poslední dotaz tohoto sezení, neboť přenesená energie slábne.

Pozorování pravých úhlů a jejich transformačního významu je velmi vnímavé, ó studente. Každý z obrazů vedoucích k Transformacím mysli, těla a ducha — a nakonec k velké transformační Volbě — nese rostoucí intenzitu rostoucí artikulace pojmu; to znamená, že každý obraz, v němž naleznete tento úhel, může být stále více vnímán jako stále hlasitější výzva k využití každého zdroje — ať už Zkušenosti, jak nyní pozorujete, nebo dalších obrazů — pro veliké dílo adepta, který směřuje k transformaci pomocí hojného nosiče ducha k inteligentnímu nekonečnu.

Prosíme, položte jakékoli krátké dotazy v tomto propojení prostoru/času.

95.28 Tazatel: Je něco, co můžeme udělat pro to, aby se nástroj cítil pohodlněji nebo aby se zlepšil kontakt?

Ra: Já jsem Ra. Pozorujeme mírné zhoršení zkreslení zadní části trupu. To je způsobeno povahou počátečního používání vířivých vod. Potíže jsou fyzicky zdůrazněny, jak vířivé vody začínají pomáhat svalstvu obklopenému propojení zkreslení. Povzbuzujeme používání vířivých vod a poznamenáváme, že úplné ponoření do nich je poněkud účinnější než nyní používaná technika.

Žádáme, aby podpůrná skupina pomáhala nástroji pamatovat na zachování fyzických energií a nevydávat je na pohyby spojené s balením, jak tuto činnost nazýváte, a přesunem mezi geografickými místy na vaší planetě.

Zarovnání jsou výtečná. Vše je v pořádku.

Opouštíme vás oslavující v lásce a ve světle jednoho nekonečného Stvořitele. Jděte tedy vpřed, radujte se v mohutném míru jednoho nekonečného Stvořitele. Adonai.

 

[1] Asi 41,1 m.

[2] Přibližně 18-21 m.

[3] Asi 52,1 m.

[4] Jim píše: „Je to má osobní domněnka, že se zde Ra odchylují od svého konzistentního používání termínu duch jako ‚duchovní komplex‘ a místo toho používá tento termín v běžnějším smyslu jako ‚Duch Boží‘, neboli jeden Stvořitel. V odpovědi 95.7 nám Ra poskytli slova, která máme použít ve spojení se solí, vodou a česnekem k očištění našeho obydlí. V každém z těchto případů je zmíněn jeden Stvořitel jako součást této očistné činnosti, takže mi připadá zcela rozumné, že se Ra v této otázce odkazuje na téhož Stvořitele. My jsme splnili svou část jako komplexy mysli/těla/ducha, a nyní měl Duch/Stvořitel vykonat svou část. Proto se domnívám, že ‚Duch‘ a ‚Svou‘ by mělo být psáno s velkým písmenem.“

[5] V tomto kontextu může být teserakt definován jako „čtyřrozměrný analog ke krychli.“ Teserakt je ke krychli to, co je krychle ke čtverci.

[6] Zmíněno v 52.10.